اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای 127 پروژه عمرانی اماکن متبرکه و فرهنگی اوقاف در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه ۱۲۷ طرح ساخت ‌وساز متبرکه در حال اجرا است، گفت: در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی ۲۱۵ هزار سبد کمک معیشتی در ایام کرونا بین نیازمندان توزیع شد.

اجرای 127 پروژه عمرانی اماکن متبرکه و فرهنگی اوقاف در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در حاشیه آئین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران به میزبانی آستان امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرآن کریم جامع‌ترین و کامل ترین کتاب آسمانی برای انسان سازی و زندگی ماندگار و پرثمر دنیوی و اخروی است.

وی با اشاره به میزبانی شهرستان آمل از مهمترین رویداد قرآنی استان مازندران در مجتمع بصیرت آستان امامزاده ابراهیم، افزود: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم پس از طی مرحله منطقه‌ای در رقابت استانی به مدت دو روز در دو بخش برداران و خواهران پرشور و بانشاط برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه در بخش پایانی بیش از ۱۵۰ چهره قرآنی در ۸ رشته با هم به رقابت پرداختند، متذکر شد: امید داریم با درخشش چهره‌های قرآنی مازندران در مرحله سراسری و بین‌المللی حائز رتبه‌های برتر شویم.

حیدری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعدد اوقاف و امور خیریه مازندران در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه، بیان کرد: تعداد ۱۲۷ طرح ساخت ‌وساز بزرگ اماکن متبرکه اوقاف و امور خیریه مازندران در حال اجرا است همچنین در اجرای مسؤولیت اجتماعی و انجام دستگیری از نیازمندان تعداد ۲۱۵ هزار سبد کمک معیشتی در ایام کرونا بین نیازمندان و خانواده‌های مستمند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به خرید دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی برای انجام امور خیر درمانی، یادآور شد: تهیه انواع لوازم بهداشتی بیمارستان و محلول‌های ضدعفونی از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بوده است.

وی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در امر تولید، مولدسازی و فناوری، تولید برنج و سایر خدمات در امر معیشتی و اسکان هم اکنون در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول