اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیکر جهادگر بسیجی در اصفهان تشییع شد+ فیلم

جهادگر بسیجی محمدرضا احمدی، مسؤول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان شنبه این هفته در مسیر بازگشت از اردوی جهادی در فریدونشهر در غرب اصفهان دچار سانحه رانندگی شد و در راه خدمت‌رسانی به مردم بسوی دیار حق شتافت.

پیکر جهادگر بسیجی در اصفهان تشییع شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیکر جهادگر بسیجی محمدرضا احمدی امروز با حضور قشرهای مختلف مردم و مسؤولان در اصفهان، تشییع و در گلستان شهدای این شهر خاکسپاری شد.

جهادگر بسیجی محمدرضا احمدی، مسؤول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان بامداد شنبه این هفته در مسیر بازگشت از اردوی جهادی در فریدونشهر در غرب اصفهان دچار سانحه رانندگی شد و در راه خدمت‌رسانی به مردم بسوی دیار حق شتافت.

 

 

مراسم تشییع پیکر این جهادگر بسیجی امروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم از جمله دانشگاهیان و بسیجیان و دوستانش از مقابل مسجد رکن الملک اصفهان به سمت گلستان شهدای اصفهان  برگزار شد.

جمعی از مسؤولان و مقام‌های ارشد کشوری و استانی در پیام‌های جداگانه درگذشت این بسیجی جهادگر را تسلیت گفتند.

آخرین روزهای ماه محرم سال ۱۴۰۲ که امروز سی‌امین روز این ماه پربرکت و احیاگر است، ناگهان در محافل دانشجویی پیچیده شد،«محمدرضا احمدی جهادگر بسیجی آسمانی شد» خبر کوتاه اما کوبنده و سوزان بود، از هم کلاسی‌ها و دوستان و همسنگرانش در بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان گرفته تا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و فضای رسانه‌ای استان واکنش‌هایی در فضای مجازی و حقیقی سرازیر شد، محمدرضا احمدی که مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان بود در بازگشت از اردوی جهادی مناطق محروم دچار سانحه شد و به آسمان پرکشید و در واپسین ساعات محرم الحرام ۱۴۰۲ در آغوش ارباب آرام گرفت.

امروز در مراسم تشییع و تدفین این دانشجوی بسیجی در گلستان شهدای اصفهان بین قبور شهدا و جمعیتی که برای مراسم او آمده بودند، قدم می‌زدم، صدای مداح که روضه‌خوانی می‌کرد فضای ذهنم را پر کرده بود و چشمانم لبالب از مردمی شده بود که متأثر و گریان ایستاده بودند و مبهوتِ سوی قبر این جوان بودند، سوالی در سرم می‌چرخید که این عزت و شور از کجاست؟ مغناطیس جاذب این مردم چیست؟ نوای مداح که روضه حضرت علی اکبر (ع) می‌خواند، مرا به خود آورد، صدای گریه بیشتر شده بود و چشمه اشک‌ها جوشان‌تر بود، آری، محور امام است، آنچه دل‌ها را جذب می‌کند حق و حقیقت است و عشق مردم هم به سالک راه حق است.

راز عشق به انقلاب و شهدا همین یک جمله است، عشق به حق و مظهر حق امام حسین (ع) است و همه چیز در نسبت با این کانون معنا پیدا می‌کند و عزت‌مند می‌شود و محبوب دل مومنان می‌شود، گرامی باد یاد و نام امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمود: «بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدانی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند» و امروز پس از گذشت ۴ دهه سربازان انقلاب اسلامی صف به صف آماده جهاد در عرصه‌های مختلف هستند.

گروهی همچون محمدرضا احمدی بی سر و صدا و بی چشم‌داشت برای اسلام و انقلاب و کشور و مردم کار می‌کنند عده‌ای هم فقط خودِ کم‌کار و کم‌فایدشان را پشت صفحه کلید رایانه و گوشی مخفی می‌کنند و تنها هنرشان لجن‌پراکنی و های‌وهو کردن است، دوباره چشمم به تصویر جوان هم‌شهری خیره شد، «جهادگر بسیجی محمدرضا احمدی» و یک لحظه تبلیغات شبکه‌ها و فضای مجازی علیه نظام اسلامی ایران و همراه نبودن مردم و جوانان با انقلاب در ذهنم عبور کرد، در دلم گفتم لشکر انقلاب اسلامی بی‌ادعا و بی‌سروصدا و بی‌شمار هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول