اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

3 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب بروجن به نمایش درآمد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن با اشاره به آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب در این شهر، گفت: در این نمایشگاه سه هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته است.

3 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب بروجن به نمایش درآمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، احمد مردانی گفت: نمایشگاه کتاب بروجن با مشارکت بخش خصوصی در حسینیه شترخوان شهر بروجن برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن با بیان اینکه سه هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه با موضوعات مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته است و حدودد ۱۰ هزار جلد کتاب با موضوعات ادبیات، تاریخ، مذهب و دین، آشپزی و دیگر موضوعات پرمخاطب در نمایشگاه بروجن به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود، افزود: امکان برخورداری از تخفیف خرید کتاب تا سقف ۵۰ درصد در این نمایشگاه فراهم شده است.

مردانی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید کتاب تا ۲۵ شهریور همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ به این نمایشگاه مراجعه کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول