اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فعالیت ۲۸ پایگاه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرز مهران در ایام اربعین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ۲۸ پایگاه امداد و نجات در مسیر های منتهی به مرز مهران برای خدمت رسانی به زوار فعال هستند.

فعالیت ۲۸ پایگاه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرز مهران در ایام اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام از استقرار ۳ فروند بالگرد در مرز مهران در راستای خدمات دهی و امدادرسانی به زوار در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۲۸ پایگاه امداد و نجات در مسیر های منتهی به مرز مهران برای خدمات رسانی به زوار فعال هستند.

وی با بیان اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و عضو ستاد بحران استان در ایام اربعین حسینی باید در حالت آماده باش کامل باشند، تصریح کرد: مهم ترین موضوع ما در ایام اربعین پیش رو، تامین آب به هنگام و خنک برای زوار، مدیریت و کنترل سفر و ترافیک جاده ها، جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز مهران و تسهیل در تردد زوار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت مصرف آب شرب و برق و رفع مشکلات موجود در این زمینه در شهر ایلام اشاره کرد و گفت: نحوه مصرف آب و برق باید در بین مردم بعنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی از مدیران عامل آبفا و شرکت توزیع برق خواست با جدیت با متخلفین و انشعابات غیر مجاز برخورد کنند و در این خصوص از ظرفیت دستگاه قضا کمک گرفته شود.

وی بیان کرد: کار امداد و نجات و خدمات‌دهی به زوار در ایام اربعین حسینی با استقرار تعداد ۲۸ پایگاه امداد و نجات، ۶ تیم واکنش سریع، ۳ تیم موتوری، ۳ فروند بالگرد، ۱۲۰ دستگاه آمبولانس و ۱۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و با ایجاد ۴ ایستگاه بیمارستانی و درمانگاه در مهران و در طول مسیر های تردد زوار به مرز مهران انجام می شود.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول