اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف ۷۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌های انجام شده در طول ۴ ماه و نیم ابتدایی سال‌جاری، ۷۵۴ کیلو و ۵۰۶ گرم انواع مواد مخدر که عمده آن را تریاک تشکیل می‌دهد، در استان کشف شده است.

کشف ۷۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از اول فروردین تا ۱۵ مرداد امسال، یک‌هزار و ۸۶۸ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر با تلاش ماموران دستگیر شدند که یک‌هزار و ۷۶۵ نفر آن ها را خرده‌فروشان و ۱۰۳ نفر را هم قاچاقچیان حرفه‌ای تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: در دستگیری خرده‌فروشان امسال نسبت به سال گذشته که یک‌هزار و ۲۵۷ نفر بوده‌اند، ۴۰ درصد و در دستگیری قاچاقچیان حرفه‌ای که ۷۴ نفر بوده‌اند ۳۹ درصد افزایش داشته‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین، از دستگیری و جمع‌آوری یک هزار و ۲۳۰ معتاد در سطح استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۷۰۴ نفر بوده‌اند ۷۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی انهدام ۱۶ باند توزیع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: این درحالی‌ست که طی سال گذشته ۱۵ باند در ۴ ماه و نیم سپری شده از سال‌جاری منهدم شده بود.

فلاحی با اشاره به تخریب ۷ مکان توزیع مواد مخدر در استان طی زمان شده، یادآور شد: سال گذشته در این بازه زمانی تنها ۲ مورد تخریب با همکاری و هماهنگی دستگاه قضائی صورت گرفته بود.

وی در پایان و با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تا ۱۵ مرداد ۱۵۶ مکان توزیع مواد مخدر پلمب شده بود، تصریح کرد: این تعداد در سال‌جاری به ۲۸۵ مکان رسید تا با رشد ۸۲ درصدی مواجه شویم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول