اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

درخشش کاراته‌کاران خراسان‌شمالی با ۷ مدال طلا در مسابقات کشوری

رئیس هیئت کاراته خراسان‌شمالی گفت: مسابقات قهرمانی کشور  در سبک شوتوکان isks به میزبانی تهران و در سالن شهیدمعتمدی برگزار شد که با برتری استان میزبان و کسب ۷ مدال طلا برای نمایندگان استان در این رقابت‌ها پایان یافت.

درخشش کاراته‌کاران خراسان‌شمالی با ۷ مدال طلا در مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا کیانفر، رئیس هیئت کاراته خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: مسابقات قهرمانی کشور  در سبک شوتوکان isks به میزبانی تهران و در سالن شهیدمعتمدی برگزار شد که با برتری استان میزبان و کسب ۷ مدال طلا برای نمایندگان استان در این رقابت‌ها پایان یافت.

وی گفت: تعداد ۷۰۰ کاراته‌کار از ۱۴ استان در این رویداد ملی حضور داشتند که خراسان‌شمالی با ۲۲ کاراته‌کار و ۳ داور در این مسابقات حضور پیدا کرده بود که سهم  کاراته استان از آن ۷ مدال خوشرنگ طلا شد.

رئیس هیئت کاراته خراسان‌شمالی افزود: از خراسان‌شمالی جعفر آل سلطان در بخش کاتاپیشکسوتان بالای ۶۵ سال برای اولین بار در تاریخ کاراته استان مدال طلا مسابقات راکسب کرد و دیگر طلائی‌های کاراته استان مهدی قوامی، یاسین مهدی‌نیا، احمدرضا شعبانی، علیرضا مرگان، حسین شاکری‌نسب و طاها محمدزاده بودند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها پس از  تهران، فارس نایب قهرمان و استان مرکزی سوم شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول