اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تاکید وزیر میراث فرهنگی بر رونق گردشگری در نایین

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه ١۴٠٢ به شهرستان نایین سفر کرد.

تاکید وزیر میراث فرهنگی بر رونق گردشگری در نایین

محمود مدنیان، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار فارس در نایین، اظهار کرد: به دعوت نماینده شهرستان، وزیر میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای بازدید و بررسی وضعیت آثار تاریخی و صنایع دستی نایین  با هدف برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه برای توسعه گردشگری به این شهرستان سفر کرد.

وی افزود: در این سفر از کاروانسرای بلاباد، بناهای تاریخی، بازار و حسینیه‌های نایین، بافت تاریخی محمدیه، مزرعه امام، بافران و نمایشگاه صنایع دستی برای بررسی مشکلات پیش رو، بازدید شد.

مدنیان تصریح کرد: در این بازدیدها، از طرف وزیر میراث فرهنگی برای اختصاص تسهیلات به پروژه هتل مشاهیر شهرداری و کاروانسرای بلاباد موافقت ضمنی داده شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نایین خاطرنشان کرد: طرح‌های مرمت بناهای تاریخی خصوصاً آن‌هایی که در وضعیت اضطراری قرار دارند مثل بازار نایین، ساباط‌ها، قلعه محمدیه و قلعه رستم بافران و اختصاص بودجه برای پروژه نیمه تمام حمام پنجاهه و ایجاد خانه صنایع دستی در نایین، قبل از سفر به وزیر داده شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تأسیس خانه صنایع دستی نایین مکان در اختیار داریم، گفت: این پروژه نیازمند ۳ میلیارد تومان بودجه است که در جلسه ظهر امروز همراه با مسائل دیگر گردشگری این شهرستان، مورد بررسی و جمع‌بندی قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول