اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

هاشمی: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم‌افزایی داشته باشند

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در نشستی صمیمی با اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم‌افزایی داشته باشند.

هاشمی: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم‌افزایی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در نشستی صمیمانه با اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت هم‌افزایی و همراهی فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی تأکید کرد.

هاشمی در این نشست بر ضرورت تعامل با خانواده‌های شهدا تأکید کرد و گفت: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم‌افزایی داشته باشند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فراهم شدن تمهیدات مسافرتی برای ۴۵ هزار نفر در سال گذشته گفت: اختصاص درصدی از تمهیدات برای خانواده‌های شهدای ارتش یک ضرورت است.

وی ضمن قدردانی از متولیان راه‌اندازی مجمع یادگاران شهدای ارتش، تصریح کرد: پیگیری درخواست‌های فرزندان شهدا را به عنوان اولویت به عهده داریم.

هاشمی با اشاره به عدم دسترسی به موضوعات و داستان‌های مورد نیاز برای ساخت آثار فرهنگی گفت: برخی از موضوعات مانع ساخت و تولید محصولات فرهنگی در حوزه شهدا می‌شوند، از این رو خواستار مطالبه‌گری خانواده‌های شهدا در معرفی نحوه سبک زندگی‌شان به مسئولان برای ساخت و تولید محصولات فرهنگی هستیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطرنشان کرد: طرح‌های موجود جهت حمایت از فرهنگ ایثارگر و شهادت هستند ضمن اینکه مسابقه کتابخوانی، مستندسازی از شهدا و تولید آلبوم موسیقی، از جمله طرح‌های پیشنهادی است.

در نشست صمیمانه با اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران بخشی  از خاطره‌نگاری‌های صورت گرفته از خانواده‌های شهدا نیز به نمایش درآمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول