اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اردوگاه شهید کازرونی اهواز آماده میزبانی از زائران کرمانی اربعین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت:اردوگاه شهید کازرونی اهواز از ۲۸ مردادماه‌جاری آماده پذیرش زائران کرمانی اربعین حسینی است.

اردوگاه شهید کازرونی اهواز آماده میزبانی از زائران کرمانی اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوگاه شهید کازرونی اهواز از ۲۸ مردادماه‌جاری آماده پذیرش زائران کرمانی اربعین حسینی است و خدمات تغذیه  و اسکان را ارائه می‌دهد.

وی بیان داشت: زائران کرمانی اربعین حسینی می‌توانند خودروی خود را در اردوگاه شهید کازرونی اهواز پارک کنند و از خدمات تغذیه و اسکان بهره ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد:  ناوگان هوایی مانند روال قبل به زائران اربعین حسینی در استان کرمان خدمات‌رسانی می‌کند و این در حالی‌ست که یک قطار از کرمان به مقصد اهواز نیز در اختیار زائران قرار می‌گیرد و تاریخ حرکت آن از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام می‌شود.

جلالی اضافه کرد:  ناوگان جاده‌ای هم در سه سطح و کلاس به زائران اربعین حسینی از کرمان خدمت‌رسانی می‌کند که قیمت بلیت اتوبوس   ۲۵ نفری وی‌آی‌پی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان،  کلاسیک ۳۲ نفری هم یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و  ۴۴ نفره معمولی نیز ۷۷۱ هزار تومان است و اگر  هم‌استانی‌ها تخلفی دیدند از طریق ستاد اربعین پیگیری کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول