اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۴۸۰ مترمربع از سرعت‌کاه‌های شهرکرد جمع‌آوری شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعارشهر بدون مانع تاکنون ۴۸۰ مترمربع موانع و سرعت‌کاه‌های سطح شهر جمع‌آوری شده است، گفت: این کار با هدف افزایش امنیت روانی جامعه و جلوگیری از مستهلک شدن وسایل نقلیه انجام می‌شود.

۴۸۰ مترمربع از سرعت‌کاه‌های شهرکرد جمع‌آوری شد

مصطفی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه به دنبال حذف موانع غیرضروری از سطح شهر در راستای شعار "شهر بدون مانع" هستیم، گفت: برای تحقق این شعار تا کنون در بیش از ۱۵ نقطه پر رفت و آمد، موانع و سرعت‌کاه‌های غیرضروری از سطح شهر جمع‌آوری شده‌ است. 

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه به بیان اینکه این کار در ۴۸۰ متر مربع از سطح شهر انجام شد، افزود: هدف از این کار افزایش امنیت روانی جامعه و جلوگیری از مستهلک شدن وسایل نقلیه به واسطه این موانع است.

حیدری بیان کرد: سیاست کلی شورای شهر داشتن شهر بدون مانع با همکاری و مصوبه شورای ترافیک شهرستان و استان است که در حال اجرای آن هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه جزئیات طرح ترافیک هفته آینده اطلاع‌رسانی و تا ۲ هفته دیگر اجرایی می‌شود، یادآور شد: توزیع عادلانه جای پارک خودرو برای مردم از جمله دغدغه‌های شورا است که در این راستا اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول