اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران می‌تواند نقش راهیان‌نور را داشته باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید در حفظ امانت دفاع مقدس و این سرمایه عظیم معنوی و تربیت باتمام وجود و تمام قد به میدان آمده و همکاری داشته باشیم، مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان تقریبا می‌تواند همان تاثیر و نقش راهیان نور را داشته باشد.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران می‌تواند نقش راهیان‌نور را داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: زنان و مردان ما با تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین پرافتخاری را در تاریخ کشور بر جای گذاشتند.

محمدی لائینی با اشاره به اقدامات بارز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، افزود: امیدواریم مسؤول جدید بتواند پروژه را به پایان آن طراحی که انجام گرفته برساند؛ هشت سال دفاع مقدس نه متعلق به خانواده‌های شهداست، نه ما، نه شخص امام و رهبر و نه کسی بلکه متعلق به خدا، تاریخ اسلام و نسل‌های آینده است.

وی تاکید کرد: همه ما باید این امانت و سرمایه عظیم تربیتی، حماسی، جهادی، انقلابی و ایثاری به نام دفاع مقدس را حفظ کرده و به نسل‌های نو و آینده منتقل کنیم، گفتمانی را بر محور این ارزش‌ها برای همیشه در جامعه ترتیب بدهیم و برای ما متن باشند و به حاشیه نروند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: باید در حفظ امانت دفاع مقدس و این سرمایه عظیم معنوی و تربیت باتمام وجود و تمام قد به میدان آمده و همکاری داشته باشیم، اصلا نهادها و ارگان‌هایی که موظف هستند در این راستا کمک کنند براساس مقدار و چگونگی کمک باید ارزیابی شوند و باید شاخصی را از این حوزه برای ارزیابی عملکرد مسؤولان و دستگاه‌ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اینکه چقدر توانستیم مسؤولان و مدیران را به مرکز فرهنگی دفاع مقدس بیاوریم و اصلاح کنیم مهم است، تصمیم بگیرید که از فردا از گروه‌های گردشگری، دانشجویان، دانش‌آموزان و... دعوت کنید که به اینجا بیایند، فرامتنی که در این مکان برای افکار به‌وجود می‌آید از متن مهم‌تر است.

وی اظهار کرد: رها شدن این مجموعه به این شکل نه وجدانی است و نه با عزت و غرور مردم استان می‌سازد و نه شهدا را خوشحال می‌کند، مجموعه‌های دولتی و خیرین بخش مردمی را باید پای کار بیاورید و مدیرکل بنیاد حفظ آثار نیز باید از خود مایه گذاشته و فرا ماموریتی حرکت کند.

محمدی لائینی بیان کرد: چنانچه مجموعه فرهنگی دفاع‌مقدس کامل شود کار و زحمت راهیان نور را خیلی کم می‌کند، اینجا تقریبا می‌تواند همان تاثیر و نقش راهیان نور را داشته باشد، اینجا عملیات‌ها و سیاست‌های دفاعی از شروع دفاع مقدس تا پایان آن را می‌توان مشاهده کرد؛ باید از سراسر استان دعوت کنیم تا اردوی راهیان نور را اینجا برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای میزبانی از حدود ۳۰ میلیون گردشگر در استان مازندران در سال می‌توان در کنار مراکز دیگر، مرکز فرهنگی دفاع مقدس را مقصد قرار داد، این مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد ما هم کمک می‌کنیم که خیرین پای کار بیایند.

پایان پیام / ۸۶۰۶۹ /غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول