اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ایلام آماده استقبال از زائران اربعین است

استاندار ایلام گفت: مردم ایلام به عنوان خادمان پایتخت سید الشهدا (ع) خدمتگزار خوبی برای زوار اربعین هستند.

ایلام آماده استقبال از زائران اربعین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر چهارشنبه در همایش مدیران و مسئولان هیئات رزمندگان اسلام استان ایلام، درمحل هتل زاگرس شهر ایلام با اشاره به اینکه، همانطور که همه اطلاع دارند در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان با تشکیل کمپین های مختلف سعی داشتند مردم را به عدم حضور در عزاداری سرور و سالار شهیدان ترقیب کنند که این تیر نیز به سنگ خورد و به فرموده مقام معظم رهبری، محرم  امسال باشکوه‌تر از سال‌های اخیر برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ایام همایش بزرگ اربعین را در پیش داریم، باید تمام تلاش خود را جهت خدمات رسانی مطلوب به زائران انجام دهیم و خوشا به‌ حال آنانکه در این مسیر خدمت می‌کنند و امسال نیز با وجود گرمای هوا، خدمت به زوار را با جان و دل می‌پذیرند.

استاندارایلام باتاکید بر اینکه، بلافاصله بعد از پایان اربعین سال گذشته، تلاش های بسیاری جهت توسعه زیرساخت‌های اربعین استان ایلام   انجام شد و امروز نیز توسعه این زیرساخت‌ها منجر به فراهم کردن سفری ایمن، راحت و ارزان برای زوار شده است.

 بهرام نیا با تاکید بر اینکه بارزترین آنها توسعه راه‌ های منتهی به مهران است که نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: مردم ایلام به عنوان خادمان پایتخت سیدالشهداء ( ع ) خدمتگزاران خوبی برای زوار اربعین و آماده استقبال از آن ها هستند.

این مقام مسئول گفت: در همین راستا در هفته جاری همایش بزرگ موکب‌ داران در مصلای بزرگ شهر ایلام با پیام آمادگی برای پذیرایی و ارائه خدمت به زائران برگزار شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هیئات مذهبی با اجرای ویژه برنامه‌ های مختلف مذهبی و فرهنگی نقش مهمی را در ترویج فرهنگ دینی ایفا می‌کنند.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول