اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تحصیل 43 هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به تحصیل 43 هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: همچنین 2 هزار و 400 معلم نیز در این ناحیه فعالیت دارند.

تحصیل 43 هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی, مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان و اعظم حمزه‌ئی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه با حضور در دفتر خبرگزاری فارسی با خبرنگاران این رسانه دیدار و ضمن تقدیر از زحمات و همکاری‌های خبرگزاری فارس با آموزش و پرورش، روز خبرنگار را تبریک گفتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در این دیدار نقش خبرنگاران و رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی و روشنگری پیرامون اخبار موجود در جامعه و جلب مشارکت شهروندان در برنامه های حایز اهمیت دانست و افزود: رسانه‌ها می‌توانند در امید آفریتی و ایجاد زمینه‌های رشد و توسعه کشور موثر باشند.

وی با اشاره به تحصیل 43 هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: همچنین 2 هزار و 400 معلم نیز در این ناحیه فعالیت دارند.

خوئینی به وجود 240 مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان اشاره کرد و گفت: تقویت مدارس دولتی از برنامه‌های آموزش و پرورش در این ناحیه است.
قنبر رسولی، مدیر استانی خبرگزاری فارس در زنجان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر نقش پررنگ آموزش و پرورش در تربیت فرزندان جامعه اظهار داشت: همه مسوولین جامعه باید فارغ از سمت خود در دستگاه‌های دولتی می‌بایست در حد توان خود در راستای ارتقای آموزش و پرورش و کمک به برنامه‌های این نهاد مهم، یاری رسانند. 
در ادامه این جلسه مدیر آموزش و پرورش ناحیه و معاون پرورشی و تربیت بدنی آخرین برنامه های دارای اولویت در سطح آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان و استان را با مدیر خبرگزاری فارس به اشتراک گذاشتند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول