اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج درجزیره هرمز

سی‌اُمین دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج درمرکز مقاومت سپاه سیدالشهداء هرمز در سطح حوزه های مقاومت در این جزیره برگزار شد.

برگزاری سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج درجزیره هرمز

سرگرد پاسدار حجت  الله سالاری فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) هرمز امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در جزیره هرمز گفت: این دوره از مسابقات با حضور قاریان و حافظان خواهر و برادر در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، روخوانی و روانخوانی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در سطوح سنی مختلف برگزار شد.

فرمانده سپاه سید الشهداء (ع) هرمز بیان کرد: تنوع رشته‌های مختلف حفظ و قرائت و مفاهیم در قالب‌های فردی، خانوادگی و گروهی باعث اشتیاق و تشویق روزافزون در استقبال از این اتفاق زیبای قرآنی بوده است.

وی گفت: این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

 در این دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در جزیره  الشهداءهرمز بیش از 650نفر شرکت کردند.

فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز گفت: این دوره از مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح  پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم برگزار می‌شود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول