اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آمار طلاق در استان قم کاهش یافته است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: آمار طلاق قم در میان استان‌های مختلف کشور از سوم به هشتم رسیده است اما این دستاورد کافی نیست و باید بیش از این‌ها کار کرد تا آمار طلاق بیشتر کاهش یابد.

آمار طلاق در استان قم کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: از معاون وزیر ورزش و جوانان تقاضا داریم که اگر قرار است اعتبارات مالی به تشکل‌ها پرداخت شود از مسیر مدیریت استان انجام شود تا بتوانیم در این مسئله کنترل و نظارت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وظیفه ما مسئولان این است که از جوانان انسان‌های در تراز انقلاب بسازیم تا آینده ایران عزیزمان را بسازند. در حوزه امور جوانان هرچقدر فعالیت کنیم باز هم کم است و می‌توان اقدامات مثبت‌تری انجام داد. 

معاون سیاسی استانداری قم اشاره کرد: به لطف خدا و تلاش مدیران، رتبه استان در بحث آمار طلاق از رتبه سوم به هشتم رسیده است. البته این آمار کفایت نمی‌‌کند و بیش از این‌ها باید آمار طلاق در قم کاهش یابد. 

حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دستورات رئیس جمهور در حوزه تسهیل‌گری در امور جوانان باید اجرا شود. همه دستگاه‌های دولتی و اجرایی نسبت به امور جوانان باید توجه داشته باشند و بخشی از تمرکز خود را به این موضوع اختصاص دهند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول