اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

فارس من| سوابق تحصیلی در کنکور لحاظ نشود

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستارحذف سوابق تحصیلی از کنکور شدند.

فارس من| سوابق تحصیلی در کنکور لحاظ نشود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار «لغو مصوبه کنکور توسط مجلس » شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: 

«از آنجایی که این هفته آخرین فرصت برای بررسی و اصلاح یا به عبارتی لغو مصوبه کنکور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی است، لطفا مجلس در همین هفته این موضوع را به صحن برده و پیگیری کند.

چرا که بعد این برنامه‌های مجلس برای هفته‌های آینده بسیار زیاد و شلوغ است و دیگر وقتی برای این مصوبه نخواهد بود و از جهتی هم هرگونه تغییر باید تا آخر شهریور اطلاع رسانی شود پس این هفته تنها و آخرین هفته است که فرصتی محدود وجود دارد و از نمایندگان انتظار می‌رود بعد از این همه وعده این هفته کار را تمام کنند.»

محدثه غلامی سردبیر این پویش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: تراز کنکور و تراز سوابق من حدود ۲ هزار تفاوت دارد و وقتی نمره کل هم به دست آید، تراز پایین می‌آید و اگر با ترازی که فقط با کنکور می‌خواستم انتخاب رشته کنم، رتبه‌ بهتری می‌آوردم ولی وقتی این مقادیر باهم جمع شود،رتبه من ۴۰ هزار می‌شود و این اتفاق اصلا به نفع من داوطلب کنکوری نیست.

وی افزود: ما داوطلبان خواستار این هستیم که فقط کنکور باشد. من داوطلب اگر با تراز کنکورم اقدام کنم، رتبه بهتری را می توانم کسب کنم ولی اگر هم کنکور باشد و هم تراز سوابق باشد، این موضوع به نفع من داوطلب نیست و در امتحانات نهایی به راحتی می‌توان تقلب کرد و این موضوع عادلانه نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول