اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

یادواره شهدای انتظامی نهاوند برگزار می‌شود

معاون فرماندار سیاسی اجتماعی نهاوند از برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی در نهاوند خبر داد.

یادواره شهدای انتظامی نهاوند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، شهروز کیانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و معرفی رشادت‌های آنان به نسل جدید دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مساله تبیین یکی از مهمترین برنامه‌های امروز مسئولین است و یادواره شهدا بزرگترین تبیین برای ارائه الگو به نسل جوان جامعه به شمار می‌رود. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نهاوند با اشاره به توطئه همیشگی دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی گفت: حادثه تروریستی در شاهچراغ نشان داد دشمنان بیکار ننشسته و مشغول توطئه علیه ما هستند.

وی افزود: امنیت امروز جامعه ما مدیون همه شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت است که با نثار جان خود برای ما آرامش را به ارمغان آورده‌اند.

کیانی افزود: شهرستان نهاوند ۴۷ شهید نیروی انتظامی را برای دفاع از حریم امنیت تقدیم انقلاب کرده که لازم است با برپایی یادواره‌ها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان و قدردانی از خانواده‌ها معنویت خود را افزایش داده و راسخ‌تر از گذشته ادامه‌دهنده راه شهدای والامقام باشیم.

وی ادامه داد: بسیاری از ماموران انتظامی در انجام ماموریت‌ها و برخورد با قاچاقچیان، مجرمین سابقه‌دار و بر هم زنندگان نظم و امنیت دچار آسیب می‌شوند و یا به شهادت می رسند که این جانفشانی‌ها برای تامین امنیت و‌ آسایش مردم است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند در پایان با بیان اینکه یادواره‌های شهدا باید دارای غنای فرهنگی باشند افزود: باید خانواده‌های این عزیزان هم بدانند که شهدای آن‌ها چقدر فعالیت کردند و در امنیت کشور تاثیرگذار بودند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول