اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ابقای رئیس هیأت ورزش‌های معلولان و جانبازان زنجان

طیب یوسفی امیری با رای اعضای مجمع انتخابات، در ریاست هیأت ورزش‌های معلولان و جانبازان زنجان ابقا شد.

ابقای رئیس هیأت ورزش‌های معلولان و جانبازان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع عمومی هیأت جانبازان و معلولین استان زنجان امروز با حضور محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد. 

در این مجمع طیب یوسفی امیری با رای اعضای حاضر در ریاست هیأت ورزش‌های معلولان و جانبازان زنجان ابقا شد.

در این جلسه رئیس هیأت ورزش‌های معلولان و جوانان، گزارشی از عملکرد هیأت ارائه کرد.

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مجمع انتخاباتی با تقدیر از برنامه‌های تنظیمی برای این هیأت، بر لزوم همکاری برای عملیاتی شدن این برنامه تاکید و اظهار کرد: خدمت به این قشر حس و حالی دارد که باید قدردان فعالان این حوزه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان فراهم کردن بستر فعالیت برای ورزش معلولان و جانبازان را از وظایف مسؤولان دانست و افزود: امر ورزش برای معلول ضروری‌تر از افراد سالم به لحاظ فیزیکی است چرا که از عوامل مانع بروز عوارض ثانویه در این قشر محسوب می‌شود.

وی با اذعان به فراهم نبودن شرایط برای ورزش معلولان و جانبازان تصریح کرد: ما هم از این موضوع راضی نیستیم و اعتراضات هم زیاد است.

بازرگان به وجود یک مجموعه ورزشی برای فعالیت جانبازان و معلولان در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: تلاش برای توسعه ورزش معلولان مزایای زیادی دارد که فراهم شدن امکان حضور در اجتماع و کسب استقلال از جمله این مزایا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه فراهم امکانات وزشی برای معلولان یک اقدام بین دستگاهی به شمار می‌رود، ادامه داد: 680 میلیون معلول در سطح دنیا زندگی می‌کنند که 10 درصد ساکنان زمین را شامل می‌شوند که کمک به تامین سلامتی جسمی و روحی از وظایف همگانی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه ورزش و جوانان در تامین امکانات ورزشی نقش تسهیل‌گری دارد چرا که در حال حاضر زمینه حضور و فعالیت‌های ورزشی معلولان دارای مشکلات نخاعی هم فراهم شده است.

بازرگان با تاکید بر آمادگی ورزش زنجان برای کمک به مجموعه معلولان و جانبازان در امور مختلف مانند برگزاری اردوهای ورزشی تصریح کرد: زنجان می‌توان به عنوان پایلوت در این وارد عمل شود و می‌دانیم که زنجان مورد توجه قرار دارد.

پایان پیام/73004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول