اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

میزبانی حرم دانیال نبی(ع) از ده‌ها هزار زائر اربعین

سرپرست فرمانداری شوش از میزبانی حرم دانیال نبی(ع) از ده‌ها هزار زائر در اربعین حسینی خبر داد.

میزبانی حرم دانیال نبی(ع) از ده‌ها هزار زائر اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، محسن حویزه سرپرست فرمانداری شوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه اربعین با ایجاد کمیته‌های متعدد در شهرستان شوش ایجاد شده و برنامه ریزی‌های مختلفی برای میزبانی هرچه بهتر از زائران اربعین در این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: ۱۲۰ موکب در شوش و مسیرهای منتهی به بقعه دانیال نبی(ع) توسط مردم و عاشقان ثارالله و ۱۵۰ هیات عزاداری ایجاد می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شوش بیان کرد: ۱۶ موکب از شهرستان شوش برای اربعین امسال در مرز چذابه مستقر می‌شود و از زائران حسینی میزبانی می‌کنند.

وی افزود: عملیات برپایی این موکب‌ها با بسیج امکانات و کمک دستگاه‌های اجرایی و مشارکت پرشور مردم شوش با شتاب در حال انجام است.

حویزه با اشاره به میزبانی حرم دانیال نبی(ع) از ده‌ها هزار زائر در اربعین حسینی گفت: حرم دانیال نبی(ع) در ایام اربعین حسینی(ع) ۱۰ روز میزبان ده‌ها هزار نفر از زائران و جاماندگان اربعین از سراسر کشور است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول