اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پلمب ۴٠ واحد مشاور املاک متخلف در قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت از پلمب ۴۰ واحد مشاور املاک متخلف خبر داد.

پلمب ۴٠ واحد مشاور املاک متخلف در قزوین

سید علی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند.

وی ادامه داد: در بازدید روزانه در شهر قزوین طی ۳۹ فقره گشت از ۹۵ واحد بازدید به عمل آمده است که منجر به تشکیل ۳۵ پرونده برای مشاورین دارای تخلف شده و ۴۰ واحد پلمب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در تاکستان ، آبیک ،بویین زهرا مهرگان ، الوند و آوج اقدام به بازدید گشت مشترک شده که در مجموع ۳۳ گشت انجام شده و منجر به بازدید از ۳۶۱ واحد گردیده است که در همین راستا ۵۲ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۷ واحد در مجموع در این شهرستان ها پلمب شده است.

هاشمی در پایان گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده ایم چنانچه بین موجر و مستاجر قراردادی منعقد شود و مشاورین املاک در سامانه اقدام به ثبت کد رهگیری نکنند آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول