اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار شاه اردن و السیسی با محوریت تحولات منطقه

شاه اردن در سفری به مصر با رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه به ویژه اوضاع فلسطین گفت‌وگو کرد.

دیدار شاه اردن و السیسی با محوریت تحولات منطقه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالله دوم» شاه اردن و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر امروز دوشنبه در شهر العلمین این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه به ویژه مسئله فلسطین گفت‌وگو کردند.

دو طرف در این دیدار بر اهمیت توسعه فرصت‌های همکاری دوجانبه و سه‌جانبه با عراق به خصوص در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تأکید کردند.

عبدالله دوم و السیسی همچنین ضرورت تلاش برای اجرای مصوبات نشست‌های کمیته عالی مشترک اردن و مصر را که اخیرا در امان پایتخت اردن برگزار شد، مورد تأکید قرار دادند.

شاه اردن همچنین بر علاقه‌مندی به حمایت از فلسطینیان برای دستیابی به حقوق عادلانه و مشروع خود، تداوم تلاش‌ها برای شکست رکود در روند سازش با هدف پیدا کردن راه‌حل عادلانه و فراگیر بر اساس راه‌حل دو دولتی تأکید کردند.

بنابر گزارش وبگاه اردنی «عمون»، در این دیدار همچنین اهمیت تداوم رایزنی‌ها و هماهنگی در خصوص مسائل مختلف دارای اهتمام مشترک به نفع منافع دو کشور و دو ملت و مسائل عربی مورد تأکید قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول