اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله فقیهی: ملت اجازه جولان دادن به ابلیس‌صفتان را نخواهد داد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ عنوان کرد: این ملّت، تربیت‌شدگان مکتب سید الشهداء هستند و هرگز اجازه نخواهند داد ابلیس‌صفتان و شقاوت‌پیشگان در کشوری که حاصل خون مطهر شهدای عزیز ماست، جولان دهند و لحظه‌ای در آرامش باشند.

آیت‌الله فقیهی: ملت اجازه جولان دادن به ابلیس‌صفتان را نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز، و شهادت و مجروح‌شدن عده‌ای از عزاداران و زائران، آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین و از اساتید دروس خارج حوزه علمیه قم، پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

قال اللّه تبارک و تعالی: وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیّ منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

حرکت ددمنشانه و ضد انسانی مزدوران داعشی و ذلیل استکبار جهانی به‌ویژه اسرائیل جنایتکار، در حرم ملکوتی حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام و در ماه عزای ابو الاحرار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، که به شهادت و مجروح‌شدن تعدادی از زائران بی‌گناه انجامید، قلوب آزادگان و اهل ایمان را داغدار کرد.

به زودی عاملان شقیّ این جنایت ضد بشری، به اشدّ مجازات خواهند رسید و به جهنم واصل می شوند؛ و با درایت و آگاهی دستگاه‌های حافظ امنیت، سررشته‌های این جنایت هولناک که به یقین به دستگاه‌های اطلاعاتی صهیونیسم و استکبار برمی‌گردد، شناسایی شده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری خواهد شد.

دشمنان بدانند که این ملّت، تربیت‌شدگان مکتب سید الشهداء امام حسین علیه‌السلام هستند و هرگز اجازه نخواهند داد ابلیس‌صفتان و شقاوت‌پیشگان در کشوری که حاصل خون مطهر شهدای عزیز ماست، جولان دهند و لحظه‌ای در آرامش باشند.

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت را به پیشگاه مقدّس رسول مکرّم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین؛ همچنین به مقام معظم رهبری و علمای اعلام؛ خانواده‌های مصیبت‌دیده از این حادثه و به آحاد ملّت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و شفای مجروحان و آسیب‌دیدگان را از خداوند منّان مسألت دارم.

محسن فقیهی
۲۳ مرداد ۱۴۰۲

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول