اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خاک خوردن اصلاح قانون بسیج سازندگی در مجلس

مسوول بسیج سازندگی کشور افزود: بیش از یک سال است که اصلاح قانون بسیج سازندگی با محوریت تثبیت شهدای جهاد‌گر در هیات رییس مجلس انقلابی خاک می‌خورد.

خاک خوردن اصلاح قانون بسیج سازندگی در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد زهرایی، مسوول بسیج سازندگی کشور در دومین یاد واره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با بیان اینکه دشمن با تمام ابزار‌های مادی و وسوسه‌انگیز استفاده می‌کند تا به هدف شوم خود برسد، اظهار داشت: امروز دشمن از معنا، بی‌معنایی و از ارزش ضد ارزش تولید می‌کند و از دروغ گفتن دست برنمی‌دارد و ما باید بدانیم که در این نبرد تمدنی در کجای کار قرار گرفته‌ایم.
مسوول بسیج سازندگی کشور  با تاکید بر اینکه دشمن همیشه دچار یک خطای محاسباتی همیشگی است و این برای ما ثابت شده است، افزود: دشمن در فتنه سال گذشته باز هم دچار خطای محاسباتی شد.

وی با بیان اینکه دشمن  شبکه مویرگی را در مقابل تفکر بسیجی آرایش می‌کند، گفت: البته ناگفته نماند که برخی افراد ساده لوح نیز در داخل کشور دچار خطای محاسباتی شدند.

سردار زهرایی با یادآوری اینکه دشمن یک خطای محاسباتی همیشگی دارد و فکر می‌کند ابزار مادی‌اش بر جبهه حق برتری پیدا می‌کند، افزود: دشمن افرادی از جنس باورمند، با اراده و حامل ایدولوژی خاص ندارد که بتواند به اهداف خود برسد و هر چقدر هم از طرق مختلف تلاش کند شکست می‌خورد.

مسوول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هر چه عرصه تنگ‌تر می‌شود باورها هم بیشتر می‌شود، گفت: ملت ما از مکتب علوی و نهضت عاشورایی برخوردار است و هر چه از این مکتب توشه برمی‌داریم عمیق‌تر و شجاع‌تر می‌شویم.
سردار زهرایی تصریح کرد: آرمان کسانی که در مکتب علوی و نهضت عاشورایی تربیت می‌شوند آرمان‌هایی از جنس «آرمان علی وردی» است. 
وی با اشاره به از خودگذشتگی جهادگرانی که مخلصانه در ایام کرونا مجاهدت می‌کردند، گفت: در دوران کرونا ۳ هزار روحانی که حتی کار تدفین و تغسیل نمی‌دانستند آموزش دیدند و به خدمت‌رسانی پرداختند.

وی ضمن انتقاد از اینکه متاسفانه ثبت روید‌ادهای ما در دل تاریخ ضعیف است، گفت: نظام دیوان سالاری متاسفانه نمی‌تواند هم پای جریان جهادی پیش برود. 
مسوول بسیج سازندگی کشور افزود: بیش از یک سال است که اصلاح قانون بسیج سازندگی با محوریت تثبیت شهدای جهاد‌گر در هیات رییس مجلس انقلابی خاک می‌خورد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول