اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۷۰ کودک و نوجوان زیرپوشش بهزیستی سمنان هستند

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: بهزیستی این استان با تحت نظارت داشتن ۱۱ مرکز در حوزه اجتماعی، ۱۷۰ کودک و نوجوان را تحت حمایت دارد.

۱۷۰ کودک و نوجوان زیرپوشش بهزیستی سمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان صبح امروز در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات کل استان سمنان که در سالن شهید شاهورانی اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد، یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، سردار شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت و به عملکرد این اداره کل اشاره کرد.

وی گفت: یکی از فرصت‌های مغتنم در این برنامه‌ها، افزایش آگاهی در خصوص وظایف و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه این سازمان ۱۵۲ فعالیت را از قبل از تولد تا سالمندی بر عهده دارد، به معرفی خط تلفنی مشاوره رایگان (۱۴۸۰)، خط ملی اعتیاد (۰۹۶۲۸) و خط اورژانس اجتماعی (۱۲۳) پرداخت.

منطقی بیان کرد: بهزیستی این استان با تحت نظارت داشتن ۱۱ مرکز در حوزه اجتماعی، هم‌اکنون قریب به ۱۷۰ کودک و نوجوان را تحت حمایت دارد و راهبرد بهزیستی کشور در این حوزه، واگذاری فرزندان به خانواده‌های جایگزین و کاهش تعداد این مراکز است.

وی سازمان بهزیستی کشور را تخصصی‌ترین سازمان در بحث معلولان عنوان کرد و از تحت نظارت داشتن ۳۸ مرکز در استان خبر داد و گفت: راهبرد سازمان در این بخش، نگهداری معلولان در منزل و کنار خانواده در مرحله اول، حضور در مراکز روزانه و در نهایت نگهداری در مراکز شبانه‌روزی است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه قریب به ۲۷۰ مرکز و مؤسسه غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان سمنان است که در بخش‌های مختلف در حال ارائه خدمت به جامعه هدف هستند، افزود: در شرایط کنونی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و ارتقای زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف، نیازمند آن هستیم تا ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی استفاده کنیم و در این راه به گرمی دست یاری کلیه فعالان در عرصه‌های مختلف را می‌فشاریم.

به گزارش فارس، در این گردهمایی سرهنگ محمد امامی، رئیس سازمان بسیج ادارات استان سمنان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان سمنان حضور داشتند.

پایان پیام/74007/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول