اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح 11 پروژه برق‌رسانی به مناسبت هفته دولت در شاهرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از افتتاح 11 پروژه عمرانی برق‌رسانی به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ‌بر 257 میلیارد و 143 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 11 پروژه برق‌رسانی به مناسبت هفته دولت در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، جمال فرخ‌زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 11 پروژه عمرانی برق‌رسانی به مناسبت هفته دولت امسال با اعتباری بالغ‌بر 257 میلیارد و 143 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه نصب 45 دستگاه تابلو کنترل‌پذیری از راه دور برای تجهیزات هوشمندسازی شبکه با اعتبار 9 هزار و 530 میلیون ریال و پروژه نصب یک دستگاه اتوبوستر تثبیت‌کننده و تقویت ولتاژ با تعویض 190 دستگاه تابلو لوازم اندازه‌گیری در راستای اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه به ارزش بالغ‌بر 78 میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های آماده‌شده هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود ادامه داد: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و تبدیل بیش از 21 هزار متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در این شهرستان و روستاهای شاهرود با مبلغ بیش از 62 میلیارد ریال و پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و تبدیل بیش از 11 کیلومتر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای ابر، قلعه آقا و علی‌آباد این شهرستان با اعتباری معادل پنج میلیارد و 590 میلیون ریال ازجمله پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی قابل‌افتتاح به شمار می‌رود.

فرخ‌زاده اضافه کرد: پروژه‌های توسعه و احداث با اهداف افزایش ظرفیت پست هوایی عمومی در شهرستان شاهرود در روستای دهملا، تبدیل 600 متر شبکه فشارمتوسط زمینی روغنی به کابل کراس لینک برای کابل‌کشی خیابان شهدا از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح برای هفته دولت در این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های احداث 2 هزار و 595 متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و سه دستگاه پست هوایی به ظرفیت 270 کیلوولت آمپر برای تأمین برق پروژه‌های منازل سازمانی و تأمین زیرساخت‌های طرح ملی مسکن این شهرستان و شهر بیارجمند به ارزش 25 میلیارد و 85 میلیون ریال به شمار می‌روند که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول