اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت تجهیز ویلاهای خوش‌نشینان مازندران به برق خودتامین

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با تاکید بر اینکه خوش‌نشینان برق موردنیاز ویلاهایشان را به دستگاه‌های تامین برق تجهیز کنند، گفت: شهرک‌های بزرگ خوش‌نشین نیروگاه‌های تولید همزمان برق و آب گرم را داشته باشند.

ضرورت تجهیز ویلاهای خوش‌نشینان مازندران به برق خودتامین

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، کوروش موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان صبح امروز در محل این اداره در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون حدود ۵هزار و ۵۰۰ مگاوات تامین بار مشترکان را داشته باشیم که معادل ۹ تا ۱۰ درصد از میزان مصرف کل کشور است.

وی افزود: ما دو استان از ۳۲ استان کشور هستیم که این عدد بزرگ می‌تواند فشار مضاعفی را به شبکه برق استان‌های مازندران و گلستان داشته باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اعلام اینکه شبکه تحت تنش بالای الکتریکی و حرارتی قرار گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم مشترکان و مردم مازندران و گلستان میزان مصرف را کاهش دهند.

موسوی تاکامی با بیان اینکه مشترکان از تجهیزات با راندمان بالا استفاده کنند، اضافه کرد: کولرها و یخچال‌ها و تجهیزات خود را از نوع کم‌مصرف انتخاب کنند که می‌تواند در میزان مصرف برق استان‌های مازندران و گلستان تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این میزان از افزایش  جمعیت مقطعی در فصل گرم سال به استان‌های مازندران و گلستان اضافه می‌شود، تمهیداتی اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان اظهار کرد: افرادی که خانه‌های ویلایی و خوش‌نشین دارند با نصب سلول‌‌های خورشیدی تولید برق، برق خودتامین داشته باشند.

موسوی تاکامی با تاکید بر اینکه خوش‌نشینان برق موردنیاز ویلاهایشان را به دستگاه‌های تامین برق تجهیز کنند، گفت: شهرک‌های بزرگ خوش‌نشین مثل خزرشهر و شهرک‌های دیگر نیروگاه‌های تولید همزمان برق و آب گرم را داشته باشند تا این میزان از باری را که تحمیل به این دو استان را با تامین در محل و توسط خودشان جبران کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول