اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حادثه تروریستی شاهچراغ نشانه استیصال نظام استکباری است

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ اعلام کرد: این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است.

حادثه تروریستی شاهچراغ نشانه استیصال نظام استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان به‌دنبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز بیانیه‌ای صادر و این جنایت را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌

 در ماه حزن آل الله حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) که علاوه بر هتک حرمت مجدد به سومین حرم اهل‌بیت در ایران عزیز اسلامی، منجر به شهادت و مجروح شدن دوباره جمعی از مردم عزیز و بیگناه شد، موجب تاثر و تالم عمیق قلبی شد.

این جنایت هولناک ضمن اثبات چند باره اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی تکفیری مزدور و دست نشانده دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، ضمن اینکه بار دیگر حقانت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشانید، نشان دهنده خشم و عصبانیت آنان و تلاش برای پوشاندن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، بلاخص موفقیت‌های چشمگیر بین‌اللملی در روزهای اخیر است.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند در سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی وقفه و بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهید این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان ضمن محکوم کردن این گونه اقدامات تروریستی تکفیری و خلاف اصول اسلامی و انسانی و ابراز همدردی با مجروحان؛ شهادت خادم شاهچراغ رابه ساحت مقدس امام عصر(عج)؛ رهبر فقید و فرزانه انقلاب و خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده؛ صبر و سکینه الهی را برای آنان و علو درجات را برای آن شهید مسألت می‌نماید و خواستار اشد مجازات برای عاملان این حمله تروریستی،کوتاه کردن دست آنان از امنیت این کشور مقتدر و سربلند است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول