اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای ۲۰۰ میلیارد ریال طرح آبرسانی در خرمدره

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۵ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اجرای ۲۰۰ میلیارد ریال طرح آبرسانی در خرمدره

علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای «نصیرآباد» واقع در بخش مرکزی شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان افزود: این طرح شامل احداث ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲ کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره‌سازی آب با ظرفیت یک هزار متر مکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ است که به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکان این روستا، عملیات استانداردسازی ۸۷۰ فقره انشعاب برای جمعیتی افزون بر ۲ هزار و پانصد نفر نیز انجام شد.

جزءقاسمی گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه جایگزین برای روستای نصیرآباد نیز به عمق ۱۸۰ متر و با دبی ۲۰ لیتر در ثانیه در دست اقدام بوده و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: عملیات احداث مخزن ذخیره آب یک هزار متر مکعبی روستای «سوکهریز» در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست اجرا است.

وی گفت: عملیات اصلاح شبکه روستای سوکهریز هم با هدف کاهش حوادث و اتفاقات آب به طول ۱۲ کیلومتر و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دستور کار قرار داشته و به زودی آغاز می‌شود.

جزءقاسمی افزود: عملیات احداث ۴ کیلومتر خط انتقال برای روستای «باغ دره» و بهره‌برداری از چشمه دوم این روستا با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای «باغ‌دره» با مشارکت اهالی و تامین لوله توسط قرارگاه بسیج سازندگی استان انجام پذیرفت که با اجرای آن جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: احداث ۲ کیلومتر خط انتقال و بهره برداری از چشمه دوم روستای «فلج» در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال انجاام شد.

جزءقاسمی خاطرنشان کرد: رفع تنش آبی در روستای هدف گردشگری «انجلین» با بهره‌برداری از چشمه دوم این روستا و احداث ۴۰۰ متر خط انتقال نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در شهرستان خرمدره در سال‌جاری است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول