اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شورای ائتلاف همواره در کنار دولت و حامی آن است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: شورای ائتلاف در طول فعالیت خود همواره در کنار نیروهای انقلابی و دولت بوده است.

شورای ائتلاف همواره در کنار دولت و حامی آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر بازگیر غروب یکشنبه در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با استاندار لرستان که به مناسبت ۲۲ مرداد، روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: شورای ائتلاف در طول فعالیت خود همواره در کنار نیروهای انقلابی و دولت بوده است.

وی جذب، ساماندهی و کادرسازی نیروهای انقلابی را راهبردهای شورای ائتلاف لرستان برشمرد و افزود: در انتخابات گذشته مجلس با حمایت شورای ائتلاف بیش از ۲۳۰ نماینده راهی مجلس شدند و مجلسی را تشکیل دادند که از سوی رهبر معظم انقلاب مجلس انقلابی نام گرفت، برهمین اساس در انتخابات پیش رو نیز بدنبال شناسایی نخبگان و نیروهای قوی هستیم تا با معرفی آنها شاهد تشکیل مجلسی قوی و کارآمد باشیم.

 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با تأکید بر اینکه شورای ائتلاف عمدتا در انتخاب‌هایی که انجام داده و یا حمایت کرده است کاملا دقیق بوده و همین امر سبب شد برادران و خواهران مومن، انقلابی، کارآمد و نخبه با حمایت این شورا وارد مجلس شوند، اضافه کرد: امسال با توجه به اهمیتی که انتخابات دارد و مقام معظم رهبری نیز در ابتدای سال به آن اشاره کردند، بدنبال آن هستیم تا با همدلی و همراهی تمام جریان‌های انقلابی بتوانیم یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

بازگیر با اشاره به اینکه این شورا علاوه بر فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی، در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت دارد، اضافه کرد: ظرفیت‌های خوبی در بحث نیروی انسانی و نخبگان در شورای ائتلاف وجود دارد که می‌توان در قالب شوراهای اندیشه ورز از آنها استفاده کرد و این آمادگی برای کمک به دولت از سوی شورا وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیته‌ها، تشکل‌ها و گروه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان برای همفکری و همراهی افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: جلسات هیئت مؤسس و هیئت اجرایی شورای ائتلاف به شکل منظم و ماهانه برگزار می‌شود.

 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان گفت: یکی از رویکردهای شورای ائتلاف در سطح کشور شناسایی و جذب و سازماندهی و کادر سازی جوانان و نوجوانان است و در آینده نزدیک همایش جوانان شورای ائتلاف برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: خوشبختانه وحدت و همدلی خوبی بین جریان‌ها و نیروهای انقلابی استان وجود دارد و جلسات مشترکی نیز بین شورای وحدت و ائتلاف برگزار شده است.

وی در پایان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی موجود در بین نیروهای انقلابی موضوعی است که انتظار داریم در حوزه‌ها و دستگاه‌های مختلف مورد توجه دولت باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول