اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اهدای مدال قهرمانی قوی‌ترین مردان جهان ۲۰۲۳ به موزه آستان قدس رضوی

با حضور جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور، رامین فرج نژاد مدال قهرمانی قوی‌ترین مردان جهان در سال ۲۰۲۳ را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

اهدای مدال قهرمانی قوی‌ترین مردان جهان ۲۰۲۳ به موزه آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در مراسمی با حضور مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی، نماینده نذورات و نماینده سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و همچنین رئیس کمیته قوی ترین مردان کشور، رئیس لیگ بدنسازی کشور و برخی دیگر از مسئولان ورزشی کشور، رامین فرج نژاد مدال قهرمانی قوی‌ترین مردان جهان در سال ۲۰۲۳ و کمربند قهرمانی قوی ترین مردان جهان در اولین مسابقات جهانی در ایران را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

محمود قره چالو رئیس کمیته قوی ترین مردان کشور در این نشست اظهار کرد: افتخار می کنم که یکی از قوی ترین مردان جهان نیت می کند که پس از بهبود از آسیب دیدگی مدال خود را تقدیم آستان قدس رضوی کند.

در ادامه این مراسم رامین فرج نژاد در خصوص این اقدام خود گفت: اتفاق بدی رخ داده بود که دیگر نمی توانستم به صورت حرفه ای ورزش کنم حدود دو سال پیش به مشهد آمدم و نذر کردم اگر بهبود یافتم اولین مدال قهرمانی ام را تقدیم امام رضا(ع) کنم و الان بسیار خوشحال هستم.

وی در ادامه از حمایت های مختلف رئیس کمیته قوی ترین مردان کشور و همچنین رئیس لیگ بدنسازی کشور تشکر کرد و گفت: امیدوارم این مدال را امام رضا(ع) از من قبول کنند و بتوانیم این مسیر را ادامه دهم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول