اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای خط انتقال آب آشامیدنی قائمشهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای خط انتقال آب آشامیدنی قائمشهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، گفت: بر اساس پیش بینی‌های اولیه این طرح در مدت ۱۴ ماه به اتمام می‌رسد و با تکمیل و بهره‌برداری از آن، افت فشار و کمبود آب ۲۰ هزار مشترک برطرف می‌شود.

اجرای خط انتقال آب آشامیدنی قائمشهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه این طرح یکی از بزرگترین طرح‌های آبرسانی در شهر قائمشهر محسوب می‌شود، اظهار کرد: برای اجرای این طرح در فاز اول حجم مخزن ذخیره آب آشامیدنی شهر قائمشهر از طریق برداشت از کف به دوبرابر افزایش یافت.

برارزاده اجرای خط انتقال به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر از تأسیسات ایستگاه پمپاژ تا هسته مرکزی شهر به قطر ۸۰۰ میلی متر و نیز اجرای خط انتقال به طول ۲ هزار و ۲۵۰ متر به قطر ۲۰۰ میلی متر را از مشخصات این طرح عنوان و تصریح کرد: هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه این طرح از خیابان تهران آغاز می‌شود و در مسیرهای خیابان رازی تا چهار راه فرهنگ در خیابان ساری ادامه می‌یابد، اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ متر خط توزیع اصلی در اقطار ۸۰۰ و ۲۰۰ میلی متری در مناطق خیابان تهران حد فاصل آب منطقه‌ای تا بعد از سه راه دخانیات و بخشی از حریم راه آهن در خیابان ساری اجرا شد.

برارزاده به پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای این طرح از زمان آغاز تاکنون اشاره و تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه این طرح در مدت ۱۴ ماه به اتمام می‌رسد و با تکمیل و بهره‌برداری از آن، افت فشار و کمبود آب ۲۰ هزار مشترک برطرف می‌شود.

به گزارش فارس، ۷۴ هزار و ۵۰۰ مشترک تحت پوشش امور آب و فاضلاب قائمشهر قرار دارد.

پایان پیام/ ۸۶۰۶۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول