اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

استقرار شعبه صدور گذرنامه زیارتی اربعین در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین سید وسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و سفر زائران حسینی برای شرکت در پیاده روی اربعین، شعبه موقت صدور گذرنامه در این شهرستان مستقر شد.

استقرار شعبه صدور گذرنامه زیارتی اربعین در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و آغاز سفر زائران حسینی برای شرکت در پیاده روی اربعین، شعبه موقت صدور گذرنامه در شهرستان البرز مستقر شد.

وی افزود: این شعبه برابر هماهنگی با فرمانده انتظامی و واحد صدور گذرنامه پلیس اطلاعات استان به منظور دسترسی آسانتر و تسریع در روند رسیدگی و صدور گذرنامه برای همشهریان در این شهرستان مستقر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان کرد: متقاضیان دریافت گذرنامه می توانند با همراه داشتن مدارک از ساعت 07:00 الی 13:00 در ایام هفته به جز روزهای تعطیل، به آدرس کوی امامت خیابان امام حسین(ع) محل ساختمان پلیس راهور شهرستان مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول