اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تبیین خدمات نظام رسالت عظیم خبرنگاران است

فرمانده سپاه کردستان گفت: اراده خدای متعال بر این است که حاکمیت در این عالم از آن اسلام ناب محمدی باشد لذا امروز همه ما و خبرنگاران وظیفه داریم با شهامت و شجاعت خدمات نظام در عرصه‌های مختلف را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

تبیین خدمات نظام رسالت عظیم خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه سپاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: بر همه ما تکلیف است که تلاش کنیم اقدامات نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: رسالت عظیم خبرنگاران رسالتی است که می‌تواند در سربلندی این نظام نقش‌آفرینی می‌کند.

وی تصریح کرد: همین اندازه که امروز توانسته‌ایم در برابر تمامی هجمه‌های دشمنان و تمام شیطنت‌های جبهه کفر ایستاده‌ایم و تلاش شده تا حقانیت و آن باوری که می‌تواند عزتمندی نظام را محقق کند، گسترش یابد.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: همه ما در مقابل انقلاب، خون شهدا و ارزش‌هایی که امامین انقلاب برای آن تلاش کرده‌اند وظیفه داریم.

وی با طرح این سوال که ما چه اندازه توانسته‌ایم، حقایق و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس را اطلاع‌رسانی کنیم، گفت: یا باورمان نشد، یا ندانستیم و سرمایه‌گذاری نکردیم و یا دنبال نکردیم لذا باید همه تلاش کنیم با تبیین ناگفته‌ها، قشر جوان را از ایثارگری‌ها آگاه سازیم.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، همه تلاش دشمنان و کسانی این است که نمی‌خواهند اقتدار نظام را ببینند بلکه می‌خواهند اقتدار نظام را زیرسوال ببرند لذا باید روشنگری شود و این رسالت عظیم برعهده خبرنگاران است.

وی تصریح کرد: امریکایی‌ها از روزهای اول انقلاب تلاش کردند تا سدی در مقابل نظام ایجاد کنند و این نظام را از اریکه قدرت کنار بزنند، یا نابود کنند و یا آرمان‌های نظام را محدود کنند و زیرسوال ببرند اما به دلیل وجود امامین انقلاب و انسجامی که وجود دارد دشمن نتوانسته است برنامه خود را پیش ببرد.

سردار گشتاسبی افزود: کارتر رئیس جمهور وقت امریکا سازمان سیا را احضار می‌کند و به آنها تشر می‌زند که شما ادعای نفوذ در همه کشورها داشتید چه شد انقلاب اسلامی در خاورمیانه ظهور پیدا می‌کند و به موفقیت می‌رسد و این عظمت انقلاب اسلامی را می‌رساند.

وی عنوان کرد: اراده خدای متعال بر این است که حاکمیت در این عالم از آن اسلام ناب محمدی باشد لذا امروز همه ما وظیفه تبیین انقلاب داریم و با شهامت و شجاعت خدمات نظام در عرصه‌های مختلف را به خوبی به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول