اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ساخت ۷۳۴ واحد مسکن کارگری در شهرستان اشتهارد آغاز شد

فرماندار شهرستان اشتهارد گفت:حدود ۲۰ پروژه مهم عمرانی در شهرستان با سرعت در حال تکمیل هستند که تا پایان سال در مناسبت‌های مختلف مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

ساخت ۷۳۴ واحد مسکن کارگری در شهرستان اشتهارد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، ابراهیم کردلو، فرماندار اشتهارد، در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهری شهرستان اشتهارد که روز شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات فرمانداری اشتهارد، ضمن تبریک هفته خبرنگار، گفت: در تعاقب اهداف دولت محترم سیزدهم جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه در شهرستان اشتهارد نیز اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه‌ داد: با توجه به دغدغه مندی و مسؤولیت‌های محوله از سوی استاندار محترم البرز در حوزه تامین مسکن کارگری، شهرستان اشتهارد با قدرت وارد عمل شد.

کردلو گفت: براین اساس امروز عملیات اجرایی پروژه ۷۳۴ واحدی مسکن کارگری در قالب نهضت ملی مسکن، آغاز می شود و امید است این پروژه با سرعت تکمیل شود.

وی افزود: جهت تحقق اهداف نهضت ملی مسکن با پیگیری‌های صورت گرفته، هزار هکتار به محدوده شهری اشتهارد الحاق شد.

فرماندار اشتهارد گفت: پروژه مسکن کارگری با عنوان پانسیون برای کارگران مجرد در زمینی‌ به مساحت ۴ هزار متر مربع در شهرک صنعتی اشتهارد در حال اجرا است که سرعت و پیشرفت خوبی دارد.

وی افزود: از سوی دیگر بخش قابل توجهی از پروژه ۲۷۲ واحدی بنیاد مسکن استان تحت عنوان گروه های شخصی ساز تکمیل شده و باقی نیز تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. 

کردلو گفت: امید است با اقدامات صورت گرفته، شرایط تامین مسکن در این شهرستان تسهیل شود و قیمت خانه کاهش یابد تا تمامی اقشار جامعه از مسکن مناسب برخوردار شوند.

وی افزود: حدود ۲۰ پروژه مهم عمرانی در شهرستان با سرعت در حال تکمیل هستند که تا پایان سال در مناسبت‌های مختلف مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول