اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دشمن با اخبار منفی و کذب به دنبال ترویج ناامیدی است

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری قم گفت: دشمنان با استفاده از بسترهای رسانه‌ای خود روزانه با هدف تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم ایران دست به تولید اخبار منفی و کذب می‌زنند که هیچ اساسی ندارد و رسالت رسانه‌های انقلاب امیدآفرینی در جامعه است.

دشمن با اخبار منفی و کذب به دنبال ترویج ناامیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا اعرابی سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم، اظهار کرد: در جامعه امروزی خبرنگاران نقش حساس و مهمی در تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دارند.

وی افزود: دشمنان با استفاده از بسترهای رسانه‌ای خود روزانه با هدف تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم ایران دست به تولید اخبار منفی و کذب می‌زنند که هیچ اساسی ندارد و رسالت رسانه‌های انقلاب امیدآفرینی در جامعه است.

اعرابی خاطرنشان کرد: حال در مقابل این هجمه‌های منفی خبرنگاران وظیفه دارند که مطابق فرمایشات رهبر انقلاب جهاد تبیین کنند. واقعیت این است که در جنگ شناختی و ترکیبی خبرنگاران افسران جنگ هستند.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری قم با تاکید بر جایگاه خبرگزاری فارس میان مردم گفت: فارس به عنوان یکی از خبرگزاری‌های جبهه انقلاب این روزها جایگاه خوبی میان مردم عادی، جامعه نخبگانی و مخاطبین تخصصی پیدا کرده است.

وی افزود: این موضوع نشان دهنده این است که خبرگزاری فارس توانسته رسالت خود را به درستی انجام دهد، تولید اخبار موثق و مرجع بودن از ویژگی‌های این خبرگزاری است.

اعرابی در پایان عنوان کرد: ما به عنوان روابط عمومی استانداری قم آمادگی این را داریم با رسانه‌های مختلف مکتوب و برخط استان تعاملات مثبتی داشته باشیم و بیش از گذشته درکنار عزیزان خبرنگار باشیم.

 

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول