اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار: زمینه صادرات 300 تن پیاز را فراهم می کنیم

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: در زمینه های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد؛ به طوری که در چند روز آینده زمینه صادرات ۳۰۰ تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می کنیم.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و  تره بار: زمینه صادرات  300  تن پیاز را فراهم می کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری گفت:در ۴ منطقه از تهران بازارهای تره‌بار جدید افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

وی ادامه داد: این ۴ بازار در مناطق ۲، ۳، ۲۰ و ۲۲ در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، پاسداران، بزرگراه شهید آوینی و شهرک راه‌آهن قرار گرفته‌اند. 

به گفته فصاحت تمام این میادین از ساختاری با سازه سبک بهره‌مند و مجهز به سرویس بهداشتی هستند.

فصاحت ادامه داد: لنگرگاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری است. 

وی با بیان اینکه اثری که سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در تنظیم بازار دارد را هیچ سازمان دیگری ندارد، گفت: امروز چندین تماس بنده داشتم که به بازار پیاز برای تنظیم قیمت ورود کنیم. 

صادرات 300 تن پیاز به یکی از کشورها

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیان کرد: در زمینه های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد، به طوری که در چند روز آینده زمینه صادرات  ۳۰۰ تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می کنیم و دلیل آن هم تنظیم بازار و قیمت است.  ما واردات و صادرات انجام نمی دهیم، فقط زمینه آن را فراهم می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران هم در شصت و هفتمین رویداد امید و افتخار و آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور، رویداد امید و افتخار حاکی از امید و کار است و به این معنی است که اگر بخواهیم می‌توانیم کار کنیم. 

وی با بیان اینکه میادین میوه و  تره بار یکی از مجموعه های خدماتی قدیمی و ارزنده در تهران است، گفت: امسال میادین در کنترل قیمت گوشت، مرغ، میوه و سبزیجات تاثیر داشته و مردم از این امر رضایت داشتند.

نظری با بیان اینکه ادعا داریم در کاهش قیمت تاثیر گذار بودیم و قیمت اقلام در میادین مناسب است، گفت: وقتی به مناطق مراجعه می‌کنیم مردم درخواست احداث میادین میوه و تره بار دارند. 

نظری به خرید تفریح گونه اشاره کرد و گفت:  یکی از مزایای خرید در میادین، خرید تفریح گونه است و به همین دلیل از مدیران خواسته ایم در بازار های آینده به زیبایی میادین میوه و تره بار توجه کنند. 

به گفته نظری، قرار ما هم بامناطق شهرداری این بود که زمین هایی به میادین تره بار برای احداث میادین معرفی کنند.

افتتاح 27 بازار میوه و تره بار تا پایان سال

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بازارهای زیر مجوعه میادین در مناطق را فعال می کنیم و توسعه کیفی و کمی در دستور کار است، گفت: کار سختی است ؛ تاکنون مناطق ۲۸۶ زمین معرفی کردندو  حدود ۳۰ زمین قابلیت بارگذاری دارند. تا پایان سال ۲۷ بازار افتتاح می شود و اگر مناطق زمین های بیشتری را معرفی کنند، بازارهای های جدیدی افتتاح می شود که طراحی ایرانی و اسلامی هم خواهد داشت.

نظری به بازارهای ترکیبی اشاره کرد و گفت: ۳ بازار با ترکیب میدان تره بار، فروشگاه شهروند و سازمان ورزش در یک ساختمان احداث خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول