اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پسران دونده یزدی در مسابقات کشوری افتخار‌آفریدند

مسابقات دوومیدانی قهرمانی نونهالان مناطق هشتگانه کشور در بخش پسران با حضور ورزشکارانی از استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان وکرمان به میزبانی بندر‌عباس برگزار و پسران یزدی افتخار آفریدند.

پسران دونده یزدی در مسابقات کشوری افتخار‌آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به نقل از هیئت دو و میدانی، در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی نونهالان مناطق هشتگانه کشور در بخش پسران که زیر‌نظر فدراسیون و با حضور بهترین دوندگان پسر از مناطق مختلف کشور برگزار شد محمد مهدی صداقت از بخش ایثار شهرستان مروست در ماده پرتاب دیسک به مقام قهرمانی رسید.

سینا دهقانی از شهرستان یزد نیز در ماده پرش ارتفاع با وجود رقبای مدعی در یک بازی خیلی نزدیک و فشره دست به کار بزرگی زد و با ایستادن در سکوی نخست این مسابقات بار دیگر برای استان یزد افتخار آفرید.

همچنین عرفان حردانی در ماده پرش طول به مقام مقام دوم دست یافت، سید مهدی حسینی نیا در ماده ۱۰۰ متر به مقام چهارم و یوسف رحیمی در ماده ۸۰۰ با پشت سر گذاشتن رقبای مدعی به مقام چهارم رسید.

در این مسابقات  در ماده دو امدادی نیز که ورزشکاران خوبی از مناطق مختلف کشور حضور داشتند در پایان یوسف رحیمی، حمیدرضا جعفری، سیدمهدی حسنی نیا و سینا دهقانی مقام چهارم را کسب کردند.

پایان پیام /ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول