اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بهره‌برداری از ۳۳۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره آب در استان مرکزی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از بهره‌برداری 3300 متر مکعب مخازن ذخیره آب در استان مرکزی طی روزهای آینده خبر داد.

بهره‌برداری از  ۳۳۰۰  مترمکعب مخازن ذخیره آب در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حشمت اله عباسی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت آب استان گفت: بهره برداری از  15 باب مخزن ذخیره با آب با ظرفیت 3300 متر مکعب در روستاهای استان مرکزی در فاز اول طرح جهاد آب رسانی در مراحل نهایی قرار دارد  و با وارد مدار شدن این مخازن، حجم کل مخازن ذخیره آب در استان  به 400 هزار287 مترمکعب می‌رسد. 

وی با بیان اینکه در فاز اول طرح جهاد آبرسانی به 67  روستا در شهرستانهای ساوه،خمین، خنداب، شازند وکمیجان  از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می شوند، اظهار داشت: به منظور تأمین ذخیره و افزایش ظرفیت انتقال آب با همکاری بسیج سازندگی و سپاه عملیات احداث مخازن ذخیره آب با سرعت در حال انجام است و  تا کنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

 وی با اشاره به اقداماتی که طی دو سال اخیر در سطح شهرستان صورت گرفت، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری وضعیت آب شرب روستاهای استان مرکزی در بالاترین حد پایداری قرار خواهد گرفت.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول