اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن نور قرآن در جوامع اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن نور قرآن در جوامع اسلامی است، گفت: اگر به ناهنجاری ها و نقشه های دشمن دامن بزنیم به طور قطع از شیطان پیروی کرده ایم.

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن نور قرآن در جوامع اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی شامگاه امروز در اختتامیه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اظهار داشت: همه ما اثرات قرآن در زندگی بشر را می دانیم.

وی تصریح کرد: قرآن، کتاب نور و هدایت بشر است و انسان را به کمال می رساند و باعث می شود امراض روحی، جسمی و فکری از بین برود چنانچه به آن درست عمل شود.

وی با اشاره به بحث عفاف و حجاب گفت: قرآن کریم به صراحت در خصوص عفاف و حجاب تأکید دارد و متأسفانه در این خصوص شاهد برخی اقدامات هنجار شکنانه بودیم و باید بدانیم که به عنوان یک مسلمان باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: افرادی که در زمین دشمن بازی می کنند بدانند اسلام و مسلمانان نسبت به این مسائل هرگز کوتاه نخواهند آمد در نتیجه پیروی از امورات و دستورات اسلام را باید در دستور کار خود قرار دهند و همرنگ مردم انقلابی و دیندار شوند و باید از قوانین اسلام و قرآن در جامعه اسلامی تبعیت کنند.

طالبی با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن قرآن در جامعه اسلامی است افزود: اگر به ناهنجاری ها و نقشه های دشمن دامن بزنیم قطعاً از شیطان پیروی کرده ایم.

وی درخصوص موضوع حاکمیت بشر بر سرنوشت خودش نیز گفت: یکی از راه های حاکمیت بشر بر سرنوشت خودش، بحث انتخابات است و ما امسال شاهد برگزاری دو انتخابات در کشور خواهیم بود و برای سرنوشت ساز بودن به طور قطع باید در انتخابات شرکت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: این فریضه واجب را باید در هر موضوعی مورد توجه قرار دهیم. 

به گفته  طالبی  در ماه محرم قرار داریم و هدف از قیام امام حسین (ع) احیای دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی بیان کرد: وظیفه ما در مقابل منکرات این است که تذکرات لازم را بدهیم و این فریضه واجب را به فراموشی نسپاریم.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول