اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه شهر شهید چمران: مشکل اشتغال جوانان با استفاده از ظرفیت دریا حل می‌شود

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: شهرستان ماهشهر با مشکل بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می‌کند، اگر به ظرفیت و فرصت دریا توجه شود، تا حدودی مشکل اشتغال شهرستان برطرف می‌شود.

امام جمعه شهر شهید چمران: مشکل اشتغال جوانان با استفاده از ظرفیت دریا حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر شهید چمران با اشاره به دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر انقلاب در این دیدار از  عدم توجه لازم به ظرفیت دریا گله مند بودند، بر این اساس، شهرستان بندر ماهشهر با توجه به اینکه در جوار خلیج همیشه فارس قرار دارد، باید از ظرفیت دریا نهایت استفاده و بهره را ببرد، در راستای امتثال فرمایشات رهبری معظم، خوب است که مسوولان مربوطه استانی و شهرستانی برنامه‌های خود را در جهت بهره برداری بیشتر از دریا را ارائه کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه شهرستان ماهشهر با مشکل بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می‌کند، اگر به ظرفیت و فرصت دریا توجه شود، تا حدودی مشکل اشتغال شهرستان برطرف می‌شود.

امام جمعه شهر شهید چمران توجه به صنایع و تولیدات کوچک را راهبردی توصیف کرد و گفت: صنایع کوچک به‌عنوان یکی از عوامل بسیار تاثیر‌گذار در شکوفایی اقتصادی و اجتماعی کشور، از اهمیت بسیاری برای دست‌اندرکاران کشور برخوردار هستند به‌گونه‌ای که مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان عامل اشتغال و تحرک جامعه یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: مسوولان مربوطه به ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌های صنعتی ایران در راستای فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های رئیس محترم جمهور در جهت ایجاد زیرساخت‌های صنعتی، حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران و کارآفرینان به سرمایه گذاری تولیدی و صنعتی، نوسازی و ارتقاء صنایع کوچک، ایجاد اشتغال پایدار، رشد تولید و افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی کشور ازطریق بسترسازی برای ایجاد و توسعه صنایع کوچک، فعالیت‌ها و برنامه‌های فراوانی را انجام دهند.

ابراهیمی، پیش ثبت نام انتخابات مجلس را فرصتی جهت برگزاری انتخاباتی هوشمندانه و حداکثری دانست و گفت: با آغاز پیش ثبت‌نام‌ها، فرصت کافی برای تحقیق و بررسی جهت انتخاب یک نماینده با کیفیت و اصلح محیا می شود.

 وی خواستار مشارکت حداکثری و رقابتی سالم در انتخابات شد و بیان کرد: اهمیت دادن به مسئله انتخابات، در واقع اهمیت قائل شدن برای آینده خود است، لذا مردم باید با دقت بسیار تحولات انتخابات و رفتار نامزدان را رصد کنند تا انتخاباتی سالم، هوشمندانه و با مشارکت حداکثری داشته باشند.

امام جمعه شهر شهید چمران در پایان عنوان کرد: خوب است که در انتخابات امسال افرادی نامزد شوند که جوان، با تجربه، کاربلد، متدین  و مذهبی واقعی و دلسوز مردم و منطقه باشند تا شاهد سرعتگیری آبادانی این‌ شهر باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول