اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صدا و سیما کاندیدای متدین و اصلح را به مردم معرفی کند

امام جمعه موقت دهدشت گفت: حق مردم انتخاب اصلح است، خیلی‌ها ایمان دارند متدین هستند اما پول تبلیغات ندارند، از صدا وسیما می‌خواهیم زمینه‌ای فراهم کند تا انسان‌هایی که لیاقت دارند به مردم معرفی شوند.

صدا و سیما کاندیدای متدین و اصلح را به مردم معرفی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت، روز مقاومت اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: در جنگ ۳۳ روزه لبنان یک عده‌ای خاص و محدود استقامت کردند که این مقاومت از ویژگی و ثمرات انقلاب اسلامی ایران بود.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: این گروه محدود توانستند در برابر آمریکا بایستند و گنبد آهنین اسرائیل را در هم بشکنند تا آن اسرائیلی که ادعای قدرت می‌کرد در برابر مردم تشیع لبنان و انسان‌های مسلمان تسلیم شود.

وی بیان کرد: زیباست این‌جا مسلمانان به قدرت خود بنازند چرا که خدای متعال پشتیبان کسانی است که اهل استقامت هستند.

حجت‌الاسلام تقوی با توجه به سالروز بازگشت آزادگان گفت: آزادگان سمبل استقامت، صبوری و برخی از آ‌ن‌ها شهید زنده هستند که باید قدر این آزادگی را بدانند.

امام جمعه موقت دهدشت ادامه داد: آزادگان گنجینه‌های صبور انقلاب هستند حکومت به آن‌ها توجه کند و خودشان هم این معنویتی که کسب کرده‌اند را تا پایان عمر قدر بدانند.

وی مسئله بی‌حجابی را یادآور شد و با بیان این‌که دشمن می‌خواهد کربلا را در ایران زنده کند گفت: اما دشمن کور خواهد خواند و مردم ما اهل امام حسین(ع) هستند و افراد صالح در برابر حربه‌های دشمن موفق خواهند شد و تسلیم نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام تقوی با توجه به ثبت‌نام کاندیدا برای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حق مردم انتخاب اصلح است، خیلی‌ها ایمان دارند متدین هستند اما پول تبلیغات ندارند، از صدا وسیما می‌خواهیم زمینه‌ای فراهم کند تا انسان‌هایی که لیاقت دارند به مردم معرفی شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول