اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نقش اصحاب رسانه در بصیرت زایی جامعه موثر و حیانی است

مسئول دفتر امام جمعه میناب گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نقش رسانه ها و خبرنگاران در بصیرت زایی جامعه بسیار موثر وحیاتی است و روشنگری آنها سبب به وجود آمدن یک حرکت بزرگ می شود.

نقش اصحاب رسانه در بصیرت زایی جامعه موثر و حیانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر مسئول دفتر امام جمعه میناب در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان میناب با بیان اینکه یکی از حامیان جدی اصحاب رسانه در شهرستان  شخص امام جمعه است اظهار داشت: بارها در مقاطع مختلف و تریبون نماز جمعه امام جمعه شهرستان میناب حمایت های لازم را از این قشر توانمند و زحمتکش انجام شده است.

وی افزود: بصیرت افزایی یکی از ارکان مهم امروز جامعه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در جمع های گوناگون به نقش پر رنگ و موثر رسانه ها و خبرنگاران در این خصوص تاکید داشته است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان میناب گفت: امروزه در جامعه ما مطالبه گری و روشنگری یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها و خبرنگاران از مسئولان است و به همین منظور عنوان طلیعه داران جامعه و چشم بینا و گوش شنوای مردم را به این قشر خطاب کرده اند.

رنجبر عنوان کرد: اگر رسانه و یا خبرنگاری در راستای حل مشکلات جامعه و مردم به دنبال انجام رسالت خود باشد باید دست آنها را بوسید و با آنها همکاری کرد، نه اینکه آنها را مورد نامهربانی های خود قرار دهیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان میناب به شکل گیری قیام عاشورا و نقش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در ماندگاری این قیام اشاره کرد و گفت: روشنگری باعث زنده ماندن یک  حرکت بزرگ و جریان های اثرگذار و پویایی جامعه می شود که اگر در واقعه عاشورا این نقش بر عهده حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) نبود کربلا در کربلا می ماند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول