اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

شروع رسمی اما با تاخیر پرداخت درآمد تبلیغاتی توسط ایکس

دور جدید پرداخت‎‌‌های درآمد تبلیغاتی ایلان ماسک از تبلیغات ایکس بالاخره شروع شد.

شروع رسمی اما با تاخیر پرداخت درآمد تبلیغاتی توسط ایکس

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، شرکت ایلان ماسک که پیش از این در مورد پرداخت درآمدهای تبلیغاتی خلف وعده کرده بود اکنون اعلام کرده که اولین دور پرداخت ها انجام شده است.

«اریک فارارو»، کارمند ایکس در مورد دورهای بعدی پرداخت نوشت: «ما قبلاً به تعداد بسیار کمتری از سازندگان پرداخت کرده‌ایم، اما افزایش مقیاس به هزاران سازنده چالش‌های جدیدی را از نظر مهندسی، عملیات و پشتیبانی ایجاد می‌کند و اکنون پس از تکمیل سری اولیه پرداخت‌ها در روز گذشته، تکرار آن فرآیند کار ساده‌تری است.»

در حالی که هنوز جزئیات خاصی در مورد نحوه محاسبه پرداخت‌ها توسط شرکت، یا دوره زمانی آنها وجود ندارد، «ایوان جونز» کارمند دیگر ایکس می‌گوید شرکت به دنبال بهبود این ویژگی کسب درآمد خواهد بود.

ظاهرا واجد شرایط بودن برای این برنامه هم تغییر کرده است و اکنون کاربران فقط باید در 3 ماه گذشته، 5 میلیون تعامل داشته باشند (کاهش یافته از 15 میلیون) و همچنین حداقل مبلغ قابل پرداخت از 50 دلار به 10 دلار کاهش یافته است.

ماسک همچنین تأیید کرد که پرداخت‌ها فقط برای بازدیدهایی است که توسط حساب‌هایی ایجاد می‌شوند که دارای آی‌دی‌های تأیید شده هستند.

وی در یک پست دیگر، در پاسخ به کاربری که حسابش پس از ممنوعیت ارسال تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان بازگردانده شد، گفت: تبلیغ‌کنندگانی که از اجرای تبلیغات در حساب‌ها یا محتواهای خاص خودداری می‌کنند نیز می‌توانند بر میزان پرداخت تأثیر بگذارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول