اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

صلح در پرونده ۲۴ میلیارد ریالی «چرداول »

رئیس حوزه قضایی شهرستان چرداول گفت: یک فقره پرونده به ارزش ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، با گذشت محکوم له، به صلح و سازش انجامید.

صلح در پرونده ۲۴ میلیارد ریالی «چرداول »

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام، اسماعیل قمری رئیس حوزه قضایی شهرستان چرداول گفت: یک فقره پرونده به ارزش مالی ۲۴ میلیارد و ۳٠٠ میلیون ریال در شورای حل اختلاف شهرستان چرداول با گذشت محکوم له به صلح و سازش انجامید.

 وی در این باره افزود: با توجه به محکومیت قطعی محکوم علیه پرونده و مراجعه خواهان  جهت توقیف املاک و مزایده به شورای حل اختلاف شهرستان چرداول، پس از رایزنی و تلاش همکاران شعبه اول مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان چرداول و تشکیل جلسه با وی، خواهان از دریافت اصل طلب به میزان یک میلیارد تومان در راستای پویش "به عشق امام حسین (ع) میبخشم"  گذشت نموده و با دریافت مبلغ مابقی طلب به صورت توافق در پرداخت، رضایت بدون قید و شرط خود را از میزانی که گذشت نموده بود اعلام کرد.

قمری در ادامه ضمن تشکر از اعضاء شورای حل اختلاف چرداول گفت: گذشت به خاطر خدا والاترین خصلت انسانی است و تمام تلاش و هدف ما بعنوان خدمتگزاران مردم در دادگستری اشاعه فرهنگ گذشت و سازش می باشد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیش از ۴۹ درصد پرونده های وارد شده به شعب شوراهای حل اختلاف استان در سال گذشته منجر به صلح و سازش شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول