اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روحانیت پرچمدار امر به معروف باشد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، بر لزوم پرچمداری روحانیت در ادارات به عنوان امام جماعت و عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه در راستای احیای این فریضه تاکید کرد.

روحانیت پرچمدار امر به معروف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هم اندیشی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های دولتی با حضور ائمه جماعات ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها در محل ستاد امر به معروف برگزار شد.

در ابتدای جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، بر لزوم پرچمداری روحانیت در ادارات به عنوان امام جماعت و عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه در راستای احیای این فریضه تاکید کرد.

سجاد ناصر با تاکید بر اینکه رعایت حداکثری موازین شرعی و اخلاقی در دستگاه‌های دولتی انتظار بجای مردم از کسانی است که نان خور نظام و در خط مقدم خدمت نظام هستند، افزود: تاثیرگذاری و نقش الگودهی به مردم از سوی مدیران و مسوولان موجبات امیدواری نسبت به کارکرد و عملکرد نظام و خادمان مردم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان لزوم توجه به تمام جنبه‌های امر به معروف، عفاف و حجاب رضایتمندی مردم از خدمات‌دهی، دوری از اصراف و باندبازی و استفاده بهینه از امکانات دولتی را یادآور شد و عمل به وظایف ذاتی دستگاه هارا با سرعت و دقت مورد تاکید قرار داد.
در ادامه حجت الاسلام محمد نظری فعال فرهنگی و رابط استانداری در ستاد احیاء سه نکته حساسیت و رسالت علما در علم و عمل، حساسیت در مورد امر به معروف و نهی از منکر و استفاده جبهه کفر و استکبار از چالش حجاب را مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در فراجای استان زنجان هم نکاتی راجع به لزوم کار فرهنگی و اغنای اندیشه در کنار کار سلبی تاکید کرد و از حاشیه بردن اصل فریضه امر به معروف و نهی از منکر با یک اصل فرعی انتقاد کرد و خواستار جبران بعضی خلاءهای قانونی و شناخت مولفه‌های قرآنی این فریضه شد.

در پایان تعدای از شرکت کنندگان نقطه نظرات خود را راجب احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول