اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه های عملیات جهادی خراسان جنوبی

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه‌های عملیات جهادی استان برای ۶۵ نفر برگزار شد.

دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه های عملیات جهادی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری، مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ظهر امروز در دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه‌های عملیات جهادی استان با عنوان «شهید سلیمانی» اظهار کرد: باتوجه به رویکرد بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ و برای تقویت قرارگاه های جهادی امروز دوره آموزشی و توانمندسازی شهید سلیمانی برای آموزش مسوولان قرارگاه های عملیلات جهادی و مسوولان بسیج سازندگی شهرستان‌ها با حضور استادان کشوری در حال برگزاری است. 

 وی افزود: با توجه به پیگیری‌هایی انجام شده از سازمان بسیج سازندگی کشور مقرر شد امسال قرارگاه‌های جهادی محلی، منطقه‌ای و ملی را فعال کنیم و فعالیت گروه‌های جهادی در سطح استان را در قالب قرارگاه‌های جهادی انجام دهیم. 

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده در خراسان‌جنوبی قرارگاه‌های جهادی محلی و منطقه‌ای در محلات و شهرستان‌ها ایجاد و  ظرفیت‌های هر محله و شهرستان شناسایی شده تا برای حل موضوع هر محله و شهرستان به صورت مسجد محور کارها پیش برود. 

هنری عنوان کرد: در این راستا ارتقا و تعامل قرارگاه‌های جهادی محلی و منطقه‌ای را شاهد خواهیم بود که سبب پشتیبانی  اجرای حرکت‌های جهادی نیز خواهد شد. 

وی با بیان اینکه ۶۵ نفر در این دوره توانمند سازی شرکت کردند، اظهار کرد: بانک اطلاعاتی محرومان و خیّران هر محله تدوین شده است. 

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: با پشتیبانی که از مرکز صورت خواهد گرفت امسال تجهیز قرارگاه‌های جهادی پهنه‌ای را خواهیم داشت و به مرور کار تجهیز قرارگاه های محلی و منطقه‌ای انجام خواهد شد تا با پشتیبانی بهتر بتوانند کار گروه‌های جهادی را پیش ببرند. 
 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول