اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ثبت تخلف سرعت متوسط در سامانه‌های ثبت تخلفات اصفهان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از ثبت تخلف سرعت متوسط، توسط سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور استان خبر داد.

ثبت تخلف سرعت متوسط در سامانه‌های ثبت تخلفات اصفهان

مریم تاکی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با نصب و بهره‌برداری از سامانه‌های ثبت تخلفات عبور مرور در محورهای مواصلاتی استان و ثبت سرعت لحظه‌ای همه خودروهای عبوری، امکان ثبت سرعت متوسط نیز به قابلیت‌های سامانه‌های مذکور افزوده شده است.

وی افزود: با تجهیز سامانه‌های ثبت تخلفات عبور مرور به ثبت سرعت متوسط علاوه بر سرعت لحظه‌ای در محورهای استان  و ارسال برخط آن برای پلیس، انتظار می‌رود سرعت تردد در محورهای استان کاهش یابد. 

تاکی تصریح کرد: با توجه به افزایش شدت تصادفات با افزایش سرعت این قابلیت به هدف کاهش شدت تصادف و ارتقای ایمنی راه استان کمک می کند، بنابراین رانندگان ملزم به رعایت سرعت مجاز در کل مسیر تردد هستند و کاهش لحظه‌ای سرعت در نزدیکی سامانه ثبت تخلف عبور و مرور تاثیری در عدم ثبت تخلف سرعت غیر مجاز ندارد.  

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد:  دغدغه اصلی مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، ارتقای ایمنی و کاهش تلفات رانندگی در راه‌های برون شهری است و کلیه اقدات این مجموعه از جمله نصب سامانه‌های هوشمند جاده‌ای دستیابی به این مهم است و کارکرد سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور و ثبت تخلف سرعت لحظه‌ای و متوسط اقدام موثری برای رعایت سرعت مطمئنه در ترددهای برون شهری است.

وی ابزار امیدواری کرد با بهبود کارآیی سامانه‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای و همکاری رانندگان و مسافران راه‌های برون شهری، شاهد افزایش ضریب رعایت سرعت مجاز، ارتقای ایمنی و کاهش تلفات رانندگی باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول