اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیش ثبت‌نام ۳۳۱ نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان از پیش ثبت نام ۳۳۱ نفر برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

پیش ثبت‌نام ۳۳۱ نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر اظهر مروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تا پایان سومین روز از مرحله پیش‌ ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۳۱ نفر در استان نام‌نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به تفکیک جنسیتی ثبت‌نام کنندگان گفت: از مجموع کسانی که تا کنون نام‌نویسی کرده‌اند ۲۹۸ نفر مرد و ۳۳ نفر از بانوان بوده‌اند. همچنین ۱۷۹ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان معادل۵۴ درصد، بین ۳۰ تا ۴۵ سال سن دارند.

وی افزود: علاوه براین ۴۸ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در این مرحله دارای مدرک دکتری و ۲۳۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. همچنین ۱۰ نفر نیز تحصیلات حوزوی دارند.

مهاجر با اشاره به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در حوزه‌های انتخابیه استان گفت: در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر ۳۳ نفر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه ۴۸ نفر، علی‌آبادکتول ۲۷ نفر، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان ۵۶ نفر، گنبدکاووس ۴۰ نفر و در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۱۲۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است مرحله پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تا روز یکشنبه هفته آینده ( ۲۲ مردادماه) ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند در این مهلت زمانی از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول