اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار فدا: «مردم» عامل اصلی حرکت رو به رشد خدمت‌رسانی هستند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید همه دستگاه‌ها به این باور برسند که مردم عامل اصلی و حرکت رو به رشد عرصه خدمت‌رسانی و جهاد هستند.

سردار فدا: «مردم» عامل اصلی حرکت رو به رشد خدمت‌رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در همایش اختتامیه جهادگران فاطمی استان اصفهان اظهار داشت: شهید ردانی‌پور اولین ظرفیت و نقش آفرینی را در محرومیت‌زدایی در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی به همراه حاج آقا میثمی آغاز کرد و شهید محسن حججی نیز از دیگر جهادگران به نام اقتصادی مقاومتی و محرومیت‌زدایی در استان اصفهان است.

وی افزود: مشکلات بسیاری در عرصه خدمت‌رسانی وجود دارد که باید در حد توان و‌امکانات برای رفع آنها کوشید اما این نوید را می‌دهد که چنین ایثار و فداکاری‌هایی با مشارکت و دعوت مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات هویدا شود.

فدا تاکید کرد: باید همه دستگاه‌ها به این باور برسند که مردم عامل اصلی و حرکت رو به رشد عرصه خدمت‌رسانی و جهاد هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، عمق و نقطه‌ ایده‌آل نظام و تمدن نوین اسلامی حضور پررنگ مردم در همه عرصه‌ها است.

وی افزود: تاکنون با توانمندی‌ها، توانایی‌ها و ابتکارات جوانان این مرز و بوم در خدمت به مناطق محروم و کم‌برخوردار فعالیت‌های قابل تقدیری شکل گرفته و باید همچنان این مسیر ادامه پیدا کند.

پایان پیام/ ۶۳۱۳۸/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول