اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

احصای ۳۱۹ عرصه سرمایه‌گذاری در گیلان

استاندار گیلان از احصای ۳۱۹ عرصه سرمایه‌گذاری در این استان در طول یک و نیم سال گذشته خبر داد و گفت: دانش پایه و بنیان کردن واحدهای تولیدی در گیلان یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و در همین راستا اقدامات خوبی در حال انجام است.

احصای ۳۱۹ عرصه سرمایه‌گذاری در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان صبح امروز در نشست کمیته اشتغال گیلان و در سالن الغدیر استانداری با اشاره به شرایط خوب گیلان در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: در طی یک و نیم سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در این استان انجام شده و شرایط گیلان به نسبت میانگین کشوری، بسیار خوب است. 

وی با تاکید بر راستی آزمایی میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی در گیلان افزود: برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود در حوزه اشتغال عمل کرده و برخی دیگر در حال انجام تعهدات خود در حوزه اشتغال هستند از این رو باید تمامی این موارد مورد آمایش و راستی آزمایی قرار گیرد. 

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از عدم تعطیلی واحدهای تولیدی در این استان گفت: در این مدت سعی کردیم ضمن حفظ شرایط موجود در واحدهای تولیدی فعال، برخی از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را هم‌ فعال کنیم و اجازه ندادیم تا کارگری از کار بیکار شود. 

عباسی اقتصاد گیلان را وابسته به کشاورزی، دریا و گردشگری دانست و بیان کرد: اقتصاد گیلان به گردشگری، کشاورزی و دریا وابسته است و در این حوزه‌ها اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه ارتباط میان دانشگاه و صنعت در گیلان در حال گسترش است، افزود: دانش پایه و بنیان کردن واحدهای تولیدی در گیلان یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و در همین راستا اقدامات خوبی در حال انجام است. 

نماینده عالی دولت در گیلان از شناسایی عرصه‌های سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۳۱۹ عرصه سرمایه‌گذاری در گیلان احصا شده و ۲۱۶ عرصه بینام در گیلان آماده شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول